WYJAZD NA ZIELONĄ SZKOŁĘ PORONIN-ZAKOPANE

Dnia 4 i 5 czerwca 2013r., uczniowie klasy II i III wyjechali na dwudniową Zieloną Szkołę do Zakopanego. Wyjazd na Zieloną Szkołe został zorganizowany, przez Panią Dyrektor Annę Kępczyńską, która sprawowała nad uczniami opiekę, wraz z Panią Renata Dzienniak.
W pierwszym dniu Zielonej Szkoły dotarliśmy do miejscowości Szaflary, gdzie w kompleksie Term mogliśmy do woli zażywać kompieli.
Było co wybierać: mieliśmy do dyspozycji trzy duże baseny, małe brodziki, trzy zjeżdżalnie oraz wytęsknione przez wszystkich jacuzzi. Po trzech godzinach ze smutkiem opuściliśmy park wodny, wysuszeni i przebrani dotarlismy do pensjonatu w Poroninie, gdzie czekała na nas przepyszna obiadokolacja. I nie tylko, bo po posiłku czekała na nas kolejna atrakcja-dyskoteka. O 22:00 wszyscy ułożyli się do snu, zmęczeni dniem pełnym wrażeń.
W drugim dniu Zielonej Szkoły, po sycącym śniadaniu dojechaliśmy do Zakopanego. Mieliśmy okazję ogladać piękną panoramę Tatr ze szczytu Gubałówki. Spacer po Krupówkach był okazją do zakupu pamiątek i prezentów dla rodziny. Po pożegnaniu z Tatrami ruszyliśmy do Krakowa, tutaj czekał na nas przwodnik. Trasa wycieczki obejmowała: Wawel, Rynek Starego Miasta, Planty, Sukiennice, Ratusz, pomnik Adama Mickiewicza, Kościół Mariacki.
Wycieczka podobała się wszystkim uczestnikom, wynieśliśmy z niej wiele pozytywnych wspomnień i nowych wiadomości. Mamy nadzieję, że jeszcze nie raz uda nam się zobaczyć Tatry i Kraków. Do domu wróciliśmy z wieloma wrażeniami. Pełni radości dzieliliśmy się naszymi przeżyciami z rodziną... szkoda, że te dwa dni nie mogły trwać dłużej...